Биби открива света

Здравей вълшебен свят

Posted on: октомври 25, 2008

Здравей, вълшебен свят!

Казвам се Бианка или ако ви е по-лесно Биби и съм девойка на месец и малко отгоре. Реших да си списвам блог по примера на мама. Обаче тъй като съм страшно заета с разни дейности като спане, ядене, разходки и медитация/взиране в един лилав слон/, ще споделям мислите си с мама, а тя ще записва дума по дума. Имаме уговорка да записва дословно всичко така, както и диктувам и да не променя нито дума. Искам като порасна, да си чета този блог и сладко да си спомням миналото.

Гледам тук един младеж ме е изпреварил и си е направил блог, ама аз какво съм виновна, че се родих по-късно?! Тази идея ми е хрумнала, ехеее, още в корема на мама, но нямаше как да и кажа. Абе тоя Косьо много хубави очи има, бе! Обаче засега няма да му казвам, че го чета, че ще се възгордее.

А ето ме и мен.

Не знам защо мама ме е увила като талибан, обаче ми е уютно.

Ето го и въпросния лилав слон, който ми помага да медитирам.

Сега ще приключвам, че ми е време да ям. До скоро.

2 Отговора to "Здравей вълшебен свят"

Честит ти блог, Биби! 😉 Много си сладка!!! 😉

Много си сладка Биби🙂

Вашият коментар

