Биби открива света

Събота късен следобед

Posted on: октомври 26, 2008

Вчера, събота късен следобед, мама и аз се видяхме по женски с Мира, приятелка на мама. Тя не ми е наборка, въпреки че се обръщам по име към нея, обаче всякаквите там обръщения като леля, кака, баба, стринка и т.н. са ми сложни засега. Мира ме нахрани с млекце и после дълго ме гушкаше докато не заспах.

По някое време се събудих и видях, че двечките си хапват вкусен черешов пай без мен и пийват Бейлис. Не им се сърдя, все пак и те са хора пък и се черпеха в моя чест.

3 Отговора to "Събота късен следобед"

Здравей, мила Биби! Аз съм една леля Павлинка, която много иска да те види, и да те хапне по бузката. Тук до мене има един батко Ваньо, една кака Ани, и един голям….. чичо. Всички чакаме с нетърпение срещата с теб.

Поздрави
Леля Павла

Биби, заповядай ми на гости, сладко зайче – като ходи майка ти на аеробика и тук и там, изприпкай през два блока отзад – на петия етаж вляво съм … айде слагам кафето – пардон млякото да се почерпим…

Приятно ми е Биби, аз съм Марти!
Ние сме почти набори и смятам че много хубаво ще се разбираме с теб. Толкова съм чувала за теб от мама, че е крайно време да се запознаем на живо и да си погукаме по бебешки. Каква игра ще падне, а!

Вашият коментар

