Биби открива света

Моят батко

Posted on: ноември 1, 2008

Искам да разкажа за моя батко, който е мнооого голям. Всички питат мама как ме приема той и дали е доволен от моята поява. Аз мога да кажа само едно: батко ми е номер едно! Постоянно се върти около мен и ме разсмива. Ако нещо съм крива, дава ми биберона и ме гушка. Вярно, че прегръдката му не е особено удобна и когато ме разнася ми висят краката като прани гащи на простор, но какво от това.

Единствено му се сърдя, че понякога ми казва Шушляк (на галено от Шуши) или също така Шишче(намек, че съм малко пухкавка), но бързо ми минава.

5 Отговора to "Моят батко"

Биби, много поздрави на батко. И му кажи, че и той трябва да си направи блог.

тези големите все ги измислят разни,мойта кака пък съвсем ми изопацхи името,те не бе Вонка,Вони ………………………..а мама пък маслинка ми казва………………..

Батковците са голяма работа, Биби!
Моята сестричка като малка обясняваше: „Майка ми е на толкова години, баща ми на толкова. Ама имам брат – той е на 1000 години!”😀

Стартираш в живота с един жокер (баткото) напред – успех🙂

Вашият коментар

