Биби открива света

А като Аля

Posted on: ноември 5, 2008

Здравейте! Днес искам да ви разкажа за моята приятелка Александра.

alexАз и казвам на галено Аля. С нея се познаваме задочно още от коремите на нашите мами, хи-хи, и мисля занапред да бъдем много добри приятелки. Ако тя не възразява, разбира се.
Аля е една много красива синеока бебка и е по-голяма от мен с цели две седмици. Любими са ми разходките ни заедно, макар че обикновено когато аз будувам, тя спи и обратно. Когато сме будни и двете,  обичаме да пеем в един глас, като тя определено е мецосопрано, а аз го докарвам до алт. Получава ни се много добре.
Аля е зодия Дева, като мен, и обича винаги да става на нейното. Също така знае как да го постигне. аля

Току-що се скарах на мама, че нямаме обща снимка с приятелката ми Аля, което направо не е за вярване, след като сме почти всеки ден заедно навън, по разходки. Мама се засрами и каза, че в най-скоро време ще поправи това като ни направи цяла фотосесия.

Тук на тази снимка Аля изпълнява поредната си ария и изглежда много вдъхновена. Такава си е тя.

Вашият коментар

