Биби открива света

Биби и компютъра

Posted on: ноември 18, 2008

bianka

Здравейте, набори и наборки!

Тези дни се заседяваме с мама повече вкъщи заради лошото време. Макар и рядко, случва се да нямаме работа от сорта на ядене, преповиване, пиене на сокче, пеене/слушане на песнички и други такива сложни дела. Тогава мама ми чете разни интересни неща от шареното прозорче. И пише в моя дневник, под зоркия ми поглед. Е, по някой път я питам за тази или онази дума, но това е разбираемо. В дългия ми житейски път съм разбрала едно: Човек се учи докато е жив!

Абе нещо много се заседяват всички пред това прозорче, и ще трябва да взема мерки. Брат ми все ми разправя за някакви елфи, мисии и чудовища, ама щом го влече, няма лошо. Мама му дава да седи пред прозорчето само след като си е написал домашните. Баща ми отделя много по-малко време на това занимание, но той пък ходи на работа. Много ми се иска някой ден да ме заведе на това място наречено „Работа“. Щом всички ходят там, сигурно е интересно.

Вашият коментар

