Биби открива света

Нещо ми е криво днес

Posted on: декември 1, 2008

bibi-roklqНещо ми е криво днес, не знам защо. Вече все по-рядко излизаме навън, защото е стууд на кутийки и мрааз на филийки. Като излезем, ходим по някакви места с много врякащи деца, които ми пречат да си дремуча. Ей, ама че вресливи деца имаа, не е истина! То и аз врещя отвреме-навреме, ама обикновено имам причини. Я ще ми е време да ям, я ще съм си свършила работата в памперса и съм омазана до уши. Друг път си искам биберона, ама не се сещат да ми го дадат, а понякога си ревя ей така профилактично, да ги шашкам моите хора.😉
Така де, да не вземат да свикнат на хубавото, че на хубаво лесно се свиква.😉 Знам аз как да им влезна под кожите. Сега вече като се усмихвам, издавам едни звуци, подобни на цвилене и мама и тате изпадат в еуфория. Ейx, ще каже човек, че рохко яйце им беля!!! Аз какви работи още знаам…Ама си ги пазя за по-нататък, така де, на час по лъжичка.😉
Вчера ми беше бойното кръщение по шопинг. Мама ме заведе на едно топло място с лампички и много шарени неща. Уж отидохме само за пантофи на брат ми, а си тръгнахме с три торби. Как успях да ги преброя ли? Еми, ако още не сте разбрали, аз съм бебе-вундеркинд.😀

5 Отговора to "Нещо ми е криво днес"

Здрасти, дружке – Алекс ти пише🙂
Чета те и ти съчувствам за скучното ежедневие😉 – ами така, като не излизаш с мен на разходка… Мойта майка всеки ден ме вади навън и по 3-4 часа се разхождаме – облича ме като космонавт, завива ме с едно дебело одеяло, че чак ми става топло, ама кой ме пита?! И така като тръгнем, че забравяме да се приберем чак…
А вие в кой шопинг-център бяхте вчера? Кажи и мама да ме заведе, че вече научих всички търговски центрове в града и вече чакам с нетърпение да открият МОЛ-а…
Айде, до скив😉 И да се обаждаш…

А, забравих да ти кажа – много ти е хубава роклята🙂

Здрасти, Аля-Баля! Ние не че не се видяхме преди няма и половин час, ама и тук да ти отговоря, че да не се разсърдиш нещо.😛
От мен ако зависи, денонощно ще съм навън, ама мама нали си е зиморничава, та все не и се излиза в студа. Но ако се обаждате, ще идваме и ние, да мръзнем заедно.🙂
Мерси за комплиментите, да ти се връща!

За много години и на мама Вера и на Биби!

Рокличката наистина е много хубава🙂 А първата зима май ще си е предизвикателство пред всички – на Вики й тече носа като ведро…..

За много години, живи и здрави през цялата година! Дай боже да се виждаме с докитата само на кръгъл месец.😉

Вашият коментар

