Биби открива света

Първото пълнолетие

Posted on: декември 13, 2008

Както всеки път на кръгъл месец, така и този път на тримесечието с мама не пропуснахме посещението при нашата лекарка д-р Малинова. Тя каза, че това ми е първото пълнолетие и се почувствах изведнъж мноого голяма. Точно затова и като ми сложиха втората ваксина Пентаксим, не се разревах като друг път, а съвсем леко мръннах и спрях. После ме претеглиха и премериха. Вече тежа цели 6, 200 кг. и съм висока 61 сантиметра. За последния месец съм пораснала 5 см! Тя мама се чуди как изведнъж ми омаляха бодитата, а то каква била работата.
Иначе съм ОК. Ставам към 10 часа, хапвам, четем и пишем с мама по блоговете ако остане време. Почти всеки ден се разхождаме навън по няколко часа като аз сладко си дремучкам, пък мама се среща с други мами в парка и обменят опит. Преди да се приберем взимаме бате от училище. Той на свой ред като ме види, ме намлясква яката и чак тогава се сеща да поздрави мама.
Вечер тати се прибира и настъпва дългоочакваният момент на моето къпане.

bibaПосле пак похапвам и след като кажа лека нощ на всички, лягам в кошарката да си почивам от дългия изморителен ден.

Вашият коментар

