Биби открива света

Биба яде

Posted on: февруари 2, 2009

bianka-qde-pure
Здравейте, шишковци и шишкавки!
Хахаха, майтапя се. Ами то като ми повтарят постоянно каква шишка съм станала, очакваше се това да ми е в устата. *Жлюп* и малко пюренце също. Мдаам, вече ям плодово и зеленчуково пюре и се чувствам мноого голяма. Мама ми готви вкусно домашно пюренце, което ми е любимо. Тези, готовите, не ги понасям. Не съм балама аз, знам какво да ям. Друго си е мама да ти приготви пюрето с лъжичка масълце и щипка любов, нали?! От мен пък се иска да го изям. Не можете да си представите колко съм добра в това, даа. Ненадмината съм, направо. Докато не се ожмуцам цялата не спирам. То е ритане, ръкомахане, въртоглавие…А любимият момент идва накрая,когато мама реши, че сме приключили с яденето и мацането. Изкихвам се едно хубаво и към нея полита гейзер от пюре и плюнки. Тя не ми сърди, защото си имам тайно оръжие, което действа безотказно при подобни екстремни ситуации. Ще го кажа само на вас-усмихвам и се.😉

3 Отговора to "Биба яде"

Излъгала те е мама. В пюрето не слага щипка любов, а цял голям черпак. Иначе всичко е както го казваш(ще пратя снимки на мама по имейла) 😉 Целувки😛

ама и ние искаме снимки, и лъжица любов също … ама и Биби искаме … :-))))

Биби, ще ти изям ожмуцаните бузки, на леля гейзера…

Вашият коментар

