Биби открива света

люш-баш

Posted on: април 9, 2009

swing

swing21

swing3

Мамооо, мамо! Съвсем ми занемари блога. И тези измъчени снимки, какви и са?

Нали беше забравила апарата и се ядосваше, че няма да можеш да снимаш първото ми качване на люлка? Използва и някаква дума, която не я знам „карък“, за  телефона ти, на който му беше паднала батерията…

Ааа, снимала си с телефона на баба Панка. Е, пак е по-добре от нищо. Все пак тези подобия на снимки ще ми напомнят за прекрасния неделен ден на село, за птичките, пчеличките и охх, гадните петли, дето не ме оставиха да си почина. И аз като батко ми не харесвам петлите. Абе много шумни твари са това. Няма да се разберем с тях.😦

Иначе на село много ми харесва. Тати ми направи детска площадка с пързалка, люлка и  пясъчник. Има да се валям в пясъка…Може и да го опитам, че ми изглежда вкусен. Ммм, мляс.  Само ще внимавам мама да не види, че май няма да одобри подобна идея. Нали.🙂

4 Отговора to "люш-баш"

Я каква си ми хубавка! И пораснала! А снимките са хубави(като за от телефон – чудесни) и се чудя кога ли ще се видим на кафе, слънчице и още нещо! 😉

Оле, супер си, ма Бибииииии🙂 Как ти се радвам. И аз люлея Александра, където видя люлка, много се радва и тя🙂 Да сте но живи и много здравички, че се поболяхме с този грип…

🙂 Много е порастнала наистина🙂

А това да имаш и къща на село, където да може така да си играе си е невероятно! Сега като го нямам си давам сметка за това…

Да, невероятните седем месеца.🙂 И вече взе да проявява характер, има си мнение, мени си настроенията… Малка женичка, но ти всъщност знаеш за какво става дума.😉
Къща на село е страхотно, особено когато селото е наблизо, като нашето. Целият ден сме на двора и децата си играят на воля. И аз не съм имала село като дете, та сега наваксвам.🙂
Ами има време, живот и здраве, може да измислите нещо по въпроса.🙂

Вашият коментар

