Биби открива света

Живот с капела

Posted on: април 10, 2009

sedem-meseca

Днес ставам на седем месеца. Много съм голяма.

Имам розова капела, джинсова рокля и обувки на цветя. Все още не разбирам много от мода, но мама твърди, че всички тези цветове и форми около мен са полезни за развитието ми. Аз  не я разбирам за какво точно ми говори, само знам, че тези неща на краката, които големите наричат обувки, не са ми  по вкуса. Ето защо постоянно ги събувам и изпускам, уж случайно, от количката. Мама, обаче, е куче следотърсач и винаги  успява да ги намери. Хм, време е да измисля нещо и да се оттърва веднъж завинаги от тези хващачи за крачета.

2 Отговора to "Живот с капела"

Мила Биби – днес ставаш на 8 месеца – пожелавам ти мила месец след месец да запазиш и натрупаш още повече от тази хубава твоя усмивка и да станеш една прекрасна дама с най-силното оръжие на тоя свят – тази усмивка миличка ще ти отваря всички врати на света . Бъди щастлива, мило лъчезарно детенце!

[…] Живот с капела […]…

Вашият коментар

