Биби открива света

първото ми море

Posted on: юли 23, 2009

Здравейте, сладурковци и сладурки! Здравей, Иве, Петя, бабо! Хаа, хванах ли ви?!🙂 Колко е хубаво да знам кой чете тук. Едно голямо гуш за всички.

Това място взе да хваща мухъл, усетихте ли? Ами така е, бързо раста и спинкам вече по-малко. Обаче нямам време за блогване, защото съм заета с къде къде по-интересни неща.

Най-напред да се похваля, че имам вече две зъбчета. Много ме боля докато излезнат, вдигах и температура…Но сега всичко е наред и усмивката ми е далеч по-чаровна.🙂

Другата новина е, че е-би-хирам успешно. Да преведа ли? ЕБХ означава естествена бебешка хигиена, т.е. ходя до тоалетна изключително в гърнето. Когато сме на разходка навън, мама или баба ме държат на ръце, а аз поливам тревичките.🙂 Все още не съм свалила памперс гащите изцяло, но скоро и това ще стане.

Бях на море. За първи път в живота ми. Е, ако не се брои ходенето миналата година, в корема на мама.😀 Много ми хареса там. Говоря за морето, не за корема.🙂

Не е чудно, че като се постопли времето всички започват да говорят за „гьола“. Мама така му казва и преди да заминем, се чудех какъв е тоя гьол и защо ще ходим там. После разбрах, че е нещо хубаво и като една истинска жабка цамбурках по цял ден в солената водичка.

more_09 035

basein

Обожавам и басейнчето, което леля Дори ми подари. Голяма игра падна в него.

Bibi-shah

Както виждате, спокойно мога да заместя една царица, сигурно защото съм принцесата на тати.🙂

more_09 104

Научих доста нови неща. Едно от тях е, че като си пусна гласището, всички се втурват да ми обръщат внимание. Хаха, това е тайна.😉

more_09 112

Иначе на плажа всички ми бяха приятели. Запознах се с много руснаци, румънци и германци. Между нас нямаше езикови прегради, защото се разбирахме с езика на жестовете и най-вече с усмивки.🙂

more_09 010

Така исках да скоча в басейна за едно нощно къпане, но мама ме задържа в последния момент.🙂

Чао от мен. Отивам да лазя с новите наколенки на д-р Ливайн.😀

5 Отговора to "първото ми море"

Сладурка, пропуснала си ме мен, че ти чета блога😦 Ама ще ти простя… Искам да те похваля за постиженията ти (като зъбчета, ЕБХ, лазене) и също така да ти кажа, че и Али те следва неотлъчно – вече има 1 зъбче, ходи до тоалетна извън гащите, ама не ще в гърне, а само в тоалетната или върху тревичките, и съвсем скоро ще проходи – тука може и да те изпреварим😉 Хайде да се състезаваме🙂

Хе хе хе… И аз наминавам понякога. И много се радвам, че вече си в прекрасно настроение – без температури, плач и криво настроение! И ти пожелавам да не бързаш да прохождаш, а да се научиш първо да плуваш.
Хайде на плаж в неделя!

Хей, лельо Светлана, лельо Вили и всички останали, простете пропуска ми! Въздушна целувка за всички. (вече давам целувка от разстояние :*)

Мерси за целувките, и ние много те обичаме, миличкото ми.

Вашият коментар

