Биби открива света

предпразнично отчетно

Posted on: декември 3, 2009

Здравейте, мили приятели! Чувствам се прекрасно, защото съвсем скоро ще навърша 15 /петнадесет/ месеца. Както се вижда на картинката, вече е зима и наближава един  любим на всички деца празник-Коледа. Мама ми каза, че тогава ще получа много подаръци от някакъв дядо, (не че не получавам и през останалото време) но трябва да бъда послушна. Това последното не ми се отдава особено много, но не спирам да правя опити. И макар да казват, че от опит глава не боляло, само аз си знам колко ме боли главичката от някои опити, охх…

От последния път когато ви писах, са минали почти три месеца. Малко време за някои, достатъчно за мен. Толкова нови неща научих през това време, че се чудя откъде да започна.

Най-напред мисля да се похваля с походката ми, която вече е доста по-елегантна и убедителна отпреди. На моменти още се поклащам като нивеляшка и току тупвам на земята като ударена от гръм, но общо взето тези случаи са рядкост. А понякога просто искам да видя някое цветенце отблизо.🙂

Имам прекрасна осемкаратова усмивка и мама вече ми мие зъбките всяка вечер с детска паста за зъби. Понякога ми харесва, а друг път решавам да и покажа колко са ми остри зъбките върху нейното пръстче. Тогава тя започва да издава много смешни звуци, а аз си умирам от удоволствие.

Решила съм да не си губя времето в спане-спя само веднъж на ден за около 1-2 часа. Вечер е голямата борба да ме накарат да си легна рано. Хм, не са познали, отдавна съм разбрала, че от сън спомени няма. Това го чух веднъж от мама, но тя изобщо не заподозря, че съм го чула и разбрала. И въобще аз много неща чувам, но се правя, че не ги разбирам. Намирам се под прикритие, така да се каже.🙂 Шшт, това е между мен и вас.

Преди време мама и тате ги нямаше за няколко дни. Тогава мен и бате ни гледаха баба Боянка и баба Панка. Ех, че царство беше тогава! И сега баба Боянка ни гледа 2-3 пъти в седмицата, когато на мама и се налага да ходи на работа.

Тя е много забавна баба-говори високо и все ми пее разни народни песнички. На младини е играла във фолклорен ансамбъл и сигурно от нея съм взела танцьорския талант. Искам да ви призная, че наистина много, много обичам да танцувам. Още щом чуя музика, вдигам ръчичките горе и започвам да тупкам с крачета. Абе идва ми отвътре.🙂

Вече имам и много приятелчета с които споделяме разходките и игрите навън. Хей, Али, Вики, Ники, Коки и всички останали, ако четете блога ми (а аз знам, че го четете🙂 ), искам да ви кажа, че много обичам да се забавляваме заедно. Радвам се, че и на Коледното парти ще бъдем отново заедно и ще играем и лудуваме на воля.

Поздрави на всички и  д о  п и с а н е!

ваша Биби

4 Отговора to "предпразнично отчетно"

Ех, приятелко, откога чакам да напишеш нещичко – вече така или иначе се виждам по-рядко, та редовно следя блога ти, да научавам новини за теб… Много се радвам, че вчера ми дойде на гости да лудуваме заедно – трябва да подновим традициите си и да се виждаме по-честичко😉 а и мамите ни имат нужда да си поклюкарстват през това време, докато ние разхвърляме стаята я на твоя, я на моя батко🙂
Хайде, до лудуване!
Али…

ииии ама от малка позьорка пък – много ти ходи новата шапка, бонбонче. Цунки

Голяма сладурана си! Предлагам пак да изпратиш мама и тате за някой ден на екскурзия и баба пак ще те поглезва!😛

Хехехе много готско!!!

Вашият коментар

